حضور وزیر فرهنگ در تشییع شهدای سانحه هواپیمایی در اصفهان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایندگی از هیأت دولت در مراسم تشییع تعدادی از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی که در اصفهان برگزار شد، حضور یافت.

حضور وزیر فرهنگ در تشییع شهدای سانحه هواپیمایی در اصفهان

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، سیدعباس صالحی به نمایندگی از هیأت دولت بعدازظهر پنجشنبه (26 دی) در مراسم تشییع شهدای سانحه هوایی اوکراینی شرکت کرد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد (نماینده ولی فقیه در اصفهان و امام جمعه اصفهان)، عباس رضایی (استاندار)، حیدر قاسمی (معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری) و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان) از دیگر مسئولان استانی حاضر در این مراسم بودند.

همچنین همایون امیرزاده (رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد) و علی غیاثی (مدیرکل امور هماهنگی استان‌های وزارت ارشاد) نیز در این سفر صالحی را همراهی  کردند.

این مراسم در مسیر میدان فیض تا گلزار شهدای اصفهان با حضور جمع کثیری از مردم اصفهان همراه با مرثیه سرایی مداحان و شعارهایی علیه استکبار جهانی برگزار شد.

حضور و سخنرانی در آیین پایانی کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمومنین امام علی (ع) و دیدار با دو هنرمند نگارگر اصفهانی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصفهان بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان